martes, 11 de enero de 2011

Sintesi del Bloc

Abans d’aterrar a Blanquerna, el bloc era una eina totalment desconeguda per mi. N’havia sentit a parlar però, no sabia ben bé en que consistia. De fet, els primers dies de classe, inclús setmanes, no acabava d’entendre allò que havíem de penjar al bloc. A tot això, cal sumar-li la meva inexperiència amb aquest tipus d’eines i tenim com a resultat un autèntic calvari per descobrir el funcionament (ja sigui tècnic o de seguiment).

Finalment, he adquirit l’hàbit de trobar un moment pel bloc, tot i la falta de temps.
Les activitats que hem treballat a TIC i que més han despertat el meu interès són l’Audacity, el Windows Movie Maker i el Gimp. Tot i que coneixia els programes, aquestes activitats em van permetre anar més enllà, aprenent a utilitzar-los. És tal la curiositat que van despertar sobre mi aquets programes que posteriorment jo he anat utilitzant i descobrint les seves possibilitats durant tot el semestre. Ara faig servir el Gimp com una eina més. Un exemple és el Power Point de la llegenda on es poden observar que les fotos estan tractades amb aquest programa. Pel que fa al Windows Movie Maker, m’ha permès aprendre i reflexionar sobre l’ús que en puc fer més tard, ja com a mestre.

Crear un bloc m’ha semblat una manera molt interessant de compartir la feina realitzada a classe amb tot el món.

No hay comentarios:

Publicar un comentario